Kampanie Google AdWords

Sunrise System

Inne usługi partnera

Kampanie Google AdWords

Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords to jedna z najpopularniejszych form płatnej reklamy na świecie. Link sponsorowany wyświetla się wraz z naturalnymi wynikami wyszukiwania Google na konkretne słowo kluczowe.

Chcesz w ciągu godziny zareklamować wyprzedaż w swoim sklepie internetowym lub sprzedać ostatnie pokoje w swoim hotelu przed zbliżająca się majówką / sezonem narciarskim? Dzięki Adwords dosłownie natychmiast możesz pokazać swoją ofertę tysiącom osób zainteresowanych „wiosenną wyprzedażą butów” czy „noclegiem w górach”. Nie tylko w Google – Adwords to reklamy wyświetlane w ogromnej sieci kilkudziesięciu tysięcy stron internetowych, od dużych portali informacyjnych (np. Onet, WP, Interia), aż po specjalistyczne blogi czy tematyczne fora. Trafiasz zawsze w punkt, targetując reklamę wg cech użytkowników, takich jak płeć, wiek, zainteresowania.

Google AdWords to czysty konkret – również w kwestii rozliczania. W zależności od wybranego modelu (tylko Google czy cała sieć kontekstowa) reklama jest płatna za kliknięcia lub wyświetlenia. Koszt kliknięcia jest wyznaczany dynamicznie, w zależności od aktualnej aktywności firm konkurencyjnych, każdy reklamodawca ma dzięki licytacji stawek aktywny wpływ na pozycję i widoczność swojej reklamy.

Koszt obsługi zależy od skali kampanii i jej miesięcznego budżetu na kampanię i najczęściej waha się w granicach 15-25% całej inwestycji. Jakość obsługi zapewniamy poprzez certyfikację naszych specjalistów oraz rekomendację naszych działań przez Google w ramach programu Autoryzowany Partner MSP Google AdWords.

W ramach zleconej kampanii Sunrise System zapewnia:

  • Założenie indywidualnego konta w Panelu Klienta,
  • Przygotowanie listy wyrażeń kluczowych oraz reklam tekstowych w ramach kampanii lub materiałów graficznych w przypadku reklam w sieci,
  • Przygotowanie strategii wyświetleń,
  • Ustalenie podstawowych parametrów kampanii: czas trwania, harmonogram wyświetleń reklam, budżet dzienny, geotargetowanie,
  • Uruchomienie kampanii,
  • Zarządzanie i optymalizacja,
  • Kompleksowe raportowanie prowadzonej kampanii,
  • Stałe doradztwo w zakresie strategii stosowanej w kampanii, jej bieżąca modyfikacja w oparciu o wytyczne Klienta, innowacje wprowadzone do programu AdWords, zmianę w otoczeniu rynkowym.

Cena dla Klientów nazwa.pl

Wycena indywidualna

Zapytaj o ofertę

©2016 nazwa.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone